HTML

Megszívtam...

2010.05.17. 17:53 szkopi

 ...ma legalább kétszer is.
Először, mikor kiderült hogy a festő pont a villával nem végzett, amit tudtam volna ma összeszerelni. Másodjára, amikor az alkatrészek tisztításához használt gázolajért az ember lusta elgurulni a 648 m-re lévő benzinkúthoz és úgy dönt, hogy inkább megcsapolja a 16 éves Opel Astra 1.7D kisteherautót a műhelyben talált levegőcsővel. Sikerült valamennyit letüdőznöm. Este kénytelen leszek semlegesíteni pálinkával :).

Múlt héten kollegám kerékpár felújításán felbuzdulva nekiláttam szétbombázni atomjaira a bringámat, kihasználva a másfél hétig tartó esős időjárás előrejelzést.

Igyekeztem, igyekszek digitálisan dokumentálni a keróm körüli történéseket:

Ilyen volt

Elkezdtem szétszedni

Még jobban szétkapva

Csont és bőr

Már majdnem atomjaira bontva

A gázolajos sztori

Másik váltó, fékek és még egy jó része otthon dekkol. Ha el nem felejtem holnap behozni, lesz még egy adag takarítás.

És amit ma újból előkaptam:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kopi.blog.hu/api/trackback/id/tr772010720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása